Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~BlueShamrock | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna adresEłk zarejestrowany14.01.2007 @19:33:23 ostatnio na stronie12.07.2016 @00:23:57



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4812332
digarty33 komentarze74 posty na forum8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~raimunda    17.08.2010 @23:32:02
piękne prace!
~finesse    17.09.2009 @20:05:44
ooo dzieki fajne portreciki !
~eyelid    05.06.2009 @18:44:16
dzieki
~kulkas    31.05.2009 @09:52:17
super galeria
Pozdrawiam.
_______
Zdjęcie powstaje na chwile przed zwolnieniem migawki
~zuziella    13.03.2009 @07:05:47
Nauczę Cię
Pozdrawoam.
~gienia    02.01.2009 @20:09:26
dzięki. trafna uwaga
~spiderp25    01.01.2009 @11:22:05
Dzieki. Masz racje uzywam miekkich olowkow. Ale taki mam styl, by ukryc swa kreske i osiagnac efekt jaknajwiekszego realizmu.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~Cremia    20.09.2008 @22:53:50
patrzac na Twoja ostatnia prace i poprzednie odniosłam wrażenie jakby rysowaly je dwie różne osoby... o wiele bardziej podobala mi sie ta studyjna
zycze powodzenia w dalszej pracy
pozdrawiam
~spiderp25    20.09.2008 @22:24:00
Dzięki Zgadlas. Wybieram sie na archiekture.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~YogiMcCartney    13.07.2008 @21:04:32
bardzo dziękuję. :d
hmmm, z tą lewą stroną to jest tak, że miały to być włosy.
A nie wklejona, bo najpierw Dejw został narysowany, a potem dokładnie tło pomalowałam czarną farbą.
;>
~Nahtaivel    09.06.2008 @19:33:30
pozwolę sobie poobserwować dokonania Ełczanki
~SAHIM    13.11.2007 @11:32:04
Witam i zapraszam do mnie
~SAHIM    11.11.2007 @12:35:37
Witam ładnie rysujesz zapraszam do siebie
~znietoperzowejkniei    26.10.2007 @10:59:06
Shamrock ...taki zespól jest grający muzykę irlandzką
_______
noc? ... bo w nocy czasem więcej widać.
~aston25    24.10.2007 @16:15:16
Witam Zapraszam do Grupy http://www.digart.pl/grupy/243/Elk/
-Demon180    07.04.2007 @12:15:04
Wszystkiego Najlpeszego z okazji Świąt Wielkanocnych!!!!!!!!
~Leonardo    24.03.2007 @12:14:45
serdeczne dzięki
~butterfly15    19.03.2007 @19:32:48
bo widać dwie postacie. Kobięte i jej anioła
_______
plus-minus-nieskończoność, twojej dawnej, mojej...dzisiejszej
~butterfly15    19.03.2007 @19:13:15
dziękuję i zapraszam ponownie
_______
plus-minus-nieskończoność, twojej dawnej, mojej...dzisiejszej
~EsyFloresy13    18.03.2007 @14:26:36
Bede obserwowac posepy
_______
Co dredy i uśmiech ma
~EsyFloresy13    18.03.2007 @14:26:03
Aaa. Ja tak porządnie to do rysunku zabrałam sie od wrzesnia. I w porównaniu z moimi pracami z czasów gimnazjum, to łooo! Dobry nauczyciel, to skarb (; Proponuje: po 1 nie rozcierac paluchami, czy czymkolwiek innym po 2 nie rysowac z foty po 3 nie starac sie, zeby bylo podobne, tylko poprawne. Powodzenia
_______
Co dredy i uśmiech ma
~Nieprzyjaciel    18.03.2007 @12:34:25
Mokrych snów.
~Nieprzyjaciel    17.03.2007 @14:56:27
Nie, nieprzyjaciół mam całkiem sporo xP
~Nieprzyjaciel    17.03.2007 @11:03:03
Być może, zapoznaj mnie, bo mam mało przyjaciół. : )
ostatnio edytowane: 2007-03-17 11:13:58
-Demon180    10.03.2007 @17:46:51
A czasem zadają dotkliwe ciosy...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt